Weet Je Hoe Mooi Verhalen Egt Hey Gelukkig Bid Ick Ook
Aah shoukran, Hbiba. Ik vind het leuk om te horen dat je ze mooi vindt,
En el Hamdoulilah dat je bid. Het is één van de 5 zuilen, bid je ook Salat el-Fadjr?
Miss My Daddy
Gelukkig worden overkomt je niet, het is een kwestie van willen & ervoor werken (F)
Aah shoukran, Hbiba. Ik vind het leuk om te horen dat je ze mooi vindt,
En el Hamdoulilah dat je bid. Het is één van de 5 zuilen, bid je ook Salat el-Fadjr?
el-Fadjr AHAHAH SOmss.. op zaterdag en zondag wel!! maar alks ick als ick me verslapeen heb voor school dan niet w
eerrlijk
EEN JONGEN IS JE PAS WAARD,ALS HIJ VOOR JOU PAPA'S DEUR STAAT
Oh zo, Je bent tenminste eerlijk, el Hamdoulilah.
Het beste moment om te beginnen is na de Ramadan, omdat je dan één maand lang zowiezo op staat om te eten.
Wel doen hoor, héél veel Ajr heb je dan. Het is het gebed dat Allah (swt) het dichts bij je staat, MashaAllah
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mocro 4-live
Die VErhalen staat OP de andere PAginaa sgat
Ja idd, de verhalen staan op de vorige blzs, Ik zal er gauw meer plaatsen InshaAllah.
Miss My Daddy
Gelukkig worden overkomt je niet, het is een kwestie van willen & ervoor werken (F)
Huiss Muss Al Ick Doenn.. !! Je Weet Egt Veel Over De Islam Tbarkelaah
Oke dan, Gelukkig. el Hamdoulilah, wel met de juiste intentie doen he,
Ik wil je best wakker bellen met el Fadjr, als je het moeilijk vindt om op te staan, haha
Haha, Aah wat lief. Ik weet el Hamdoulilah best veel over de Islam, Ja. Maar láng niet genoeg. Ik doe m'n best, InshaAllah
Miss My Daddy