HomeCommunityMarktplaatsMarokkaanse MuziekVideoLeden GalleryMaroc.Nu LedenBruiloft Muziek Kontact

Registreer Nu op Maroc.Nu ! | Wachtwoord kwijt?

Bezoek ook de marokkaanse video & music site : Almaghribia.eu en geeft het ook door!

Ga terug   Maroc.Nu Lifestyle Liefde en Relaties

Liefde en Relaties Liefde en Relatie onderwerpen

Bekijk resultaten enquête: Kan je een date scoren tijdens de Hakim's of Comedy Show
Ja, ik ben net als Afellay ik scoor overal! 11 30,56%
Nee, ik kan niet scoren maar ik word wel miljonair met mijn internetbedrijf 3 8,33%
Haraam!!! 20 55,56%
Ligt eraan, komen daar blinde vrouwen? 2 5,56%
Afhankelijk of de mannen daar tot minimaal 10 kunnen tellen 2 5,56%
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 36. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

LinkBack Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  post #1 (permalink)  
Oud 4 oktober 2009, 16:20
Hakimsofcomedy Hakimsofcomedy is offline
Junior Member

About:
Hakimsofcomedy is on a distinguished road
Standaard Kan jij een date scoren tijdens de Hakim's of Comedy Show op 24 oktober 2009

Op 24 oktober presenteert MoorComedy de Hakim's of Comedy show in Theater Zuidplein, Rotterdam. Met o.a. Rachid Larouz, Menno Stam en Jovanka Steele. Een nieuw collectief met standuppers die een flinke dosis zelfspot hebben en waar maatschappelijke thema’s aan de kaak worden gesteld door grappenmakers met verschillende achtergronden.

Hakim’s of Comedy is een initiatief van o.a. stand upper Arbi El Ayachi en creatief duizendpoot Nabil Benahmida. Wij zijn een nieuwe en unieke komedie collectief, ons concept staat vast, echter de komieken wisselen elke keer de wacht. Ons team bestaat namelijk niet, zoals de naam doet vermoeden, uit alleen Marokkaanse cabaretiers. Niemand heet echt Hakim, Hakim is een Arabische naam en staat voor wijsgeer, filosoof en arts. Deze drie elementen smelten wij samen in komedie; wijsgeer, filosofie door in discussie te gaan en het genezen doormiddel van een lach.

Een Hakim’s of Comedy show kan bestaan uit Marokkanen, Turken, Antilianen, Engelsen of Amerikanen. Maar iedereen wordt wel altijd betiteld als Hakim. De vooroordelen over de multiculturele samenleving worden op een humoristische, toch confronterende, manier ter sprake gebracht. Hiervoor beschikken onze Hakim’s over een flinke dosis zelfspot. In onze shows staan actuele maatschappelijke thema’s centraal maar het voornaamste doel is plezier hebben onder elkaar. Hakim’s of Comedy staat sinds oktober vorig jaar op de planken en wij hebben als ambitie de Benelux te veroveren.
Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hakim's of Comedy 24 oktober 2009 Hakimsofcomedy Evenementen 2 18 juli 2010 04:10
Hakim's of Comedy Hakimsofcomedy Humor 10 8 oktober 2009 10:41
Marokaanse Chat en Date Meld je nu gratis aan !! djoussie Liefde en Relaties 0 28 juli 2009 15:06
Negaffa Show 2009, Brabanthallen Den Bosch schatkist_ Trouwfeesten 0 11 maart 2009 17:00
Negaffa Show 2009, Brabanthallen Den Bosch schatkist_ Evenementen 0 11 maart 2009 16:59

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23